poniedziałek, 13 lipca 2015

Półmaraton po Puszczy Kampinoskiej

Trasa przeze mnie prezentowana to półmaraton szlakami Puszczy Kampinoskiej. Zaczynam już tradycyjnie - w moim przypadku - w Granicy k. Kampinosu. Kierując się żółtym szlakiem w kierunku Demboskich Gór i Posady Cisowe...




... po ok 0.4 km docieram do Cmentarza Wojennego w Granicy....


... i dalej szlakiem żółtym po 4.8 km dobiegam do mostku nad Kanałem Łasica....








...7.1 km to Demboskie Góry i zmiana szlaku na czerwony w kierunku Górek....


...7.8 km Posada Cisowe i dalej czerwonym szlakiem przez Cisowe, Zamość aż do Górek...






 ...12.5 km - Kościół w Górkach - kierunek Sosna Powstańców...



... 12.7 km - Kanał Łasica w Górkach...


...13.7 km - Sosna Powstańców 1863 r - tu zmiana szlaku na zielony w kierunku Granicy...





...20.1 km - Miejsce śmierci Tadeusza Świerczewskiego - 1942 r.... to już Granica.... ostatni kilometr biegu i jestem tu gdzie zacząłem - czyli na parkingu w Granicy.


Trasa biegu choć dla niektórych może być długa, to jednak stosunkowo łatwa. Spokojnym truchtem i przy robieniu zdjęć zajęła mi 1 godzinę 55 minut.... można się nią oczywiście przespacerować czy też przejechać rowerem.


Mapka:

Wzrost wysokości: 88 m
Spadek wysokości: 89 m
Min. wysokość: 68 m
Maks. wysokość: 92 m


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz