środa, 22 lipca 2015

"Szable i Bagnety" - 147 km po Ziemi Łowickiej

Na kolejną wyprawę rowerową wybrałem się do Łowicza. Przeglądając tamtejsze szlaki rowerowe wybrałem czerwony szlak rowerowy "Szable i Bagnety".
Jak podają łowickie informatory szlak ma 119 km mi zajęło to troszkę więcej bo doszło 12 km dojazd w obie strony Chodaków - PKP Sochaczew) i gapiostwo na trasie przeoczenie jednego znaku skrętu szlaku też kosztowało mnie kilka kilometrów :)
Większa część tego szlaku prowadzi po południowej części powiatu łowickiego. Trasa wiedzie m.in przez: Nieborów, Bełchów, Łyszkowice, Kalenice, Bobrową, Czatolin, Reczyce, Domaniewice, Sapy, Skaratki pod Las, Wojewodzę, Stanisławów, Zgode, Bielawy, Walewice, Sobote, Urzecze, Bocheń, Ostrów, Otolice i Łowicz.
Na wyprawę przeznaczyłem ok 12 godzin. Wyruszyłem ok. 5.30 a wróciłem ok 17.00.
Sam przejazd rowerowy zajął mi 7 godzin 46 minut; prędkość max jaką uzyskałem 39.7 km/h; średnia prędkość wyprawy 18.9 km/h.
Odcinek pierwszy ok 6 km to przejażdżka Chodaków - PKP Sochaczew. Niecałe 25 minut jazdy pociągiem i jestem na PKP Łowicz Główny i stąd zaczynam podróż. Kierunek Zabostów - wzdłuż rzeki Bzury.






16.1 km - Cmentarz Wojskowy w Kompinie


19.8 km - Cmentarz Wojskowy Bednary



22.8 km - Pomnik poległych podczas I Wojny Światowej - Bednary/Nieborów



25.8 km - Pałac Nieborów




35.9 km - Bełchów



47 km - Łyszkowice



55 km - Bobrowa









74 km - Domaniewice



90.5 km - Stanisławów






103.1 km - Bielawy



105 km - Walewice








141 km - Łowicz PKP ponownie pociąg i po 147 km Chodaków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz