niedziela, 25 września 2016

Zwycięstwo na Legii - "Sztafeta na Legii"

23 września punktualnie o godzinie 19.16 na koronie stadionu piłkarskiego Legii Warszawa wystartowała rywalizacja sztafet biegowych na dystansie 5x2km. 
Miałem zaszczyt biec w sztafecie Żórawski Team wspólnie z: Michałem Głodowskim, Maciejem Kurowskim, Krzysztofem Siepiołom i Markiem Jendrychem. 
Numer startowy i medal za Sztafety na Legii.
Do biegu zgłosiło się 40 sztafet. Nasza wystartowała z magicznym numerem 13. Okazało się że ta liczba nie jest pechowa. Zwyciężyliśmy w rywalizacji. 
Dla mnie było to wspaniałe doświadczenie biegowe i przede wszystkim zabawa. 
Biegałem jako czwarty - i nie ma co ściemniać indywidualnie miałem najsłabszy indywidualny wynik z naszej piątki. Najważniejsze jednak jest to że zrealizowałem cele jakie miałem tuż przed przekazaniem mi pałeczki przez Krzysia Siepiołę tj. utrzymać pierwsze miejsce i ewentualnie powiększyć przewagę....i to się udało.
Dwie drużyny Żórawski Team - męska i mixtowa po biegu
Super jest startować w zespole i wspaniale z nim zwyciężać. Klimat na Legii poprostu niesamowity. Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne zawody.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz