wtorek, 25 października 2016

XII Bieg Papieski w Sochaczewie

23 października 2016 roku odbył się w Sochaczewie XII Bieg Papieski. Wspaniale jest uczestniczyć w imprezie biegowej, której ideą jest uczczenie pamięci człowieka, którego słowa i czyny, miały i nadal mają, wpływ na historię, jak i obecne pojęcie podstawowych zasad moralnych w stosunku do drugiego człowieka, wolności, prawdy, miłości i przede wszystkim szacunku. Ale również wielkiego miłośnika gór i kibica sportowego. Mowa oczywiście o Korolu Wojtyle - papieżu Janie Pawele II. 
KM Aktywni Sochaczew, przyjaciele klubu i reprezentacja klasy sportowej - której jestem wychowawcą po Biegu Papieskim.
Bieg odbył się na dystansie 4.7 kilometra, wiódł z pod pomnika papieża w Chodakowie do pomnika papieża oraz kardynała Wyszyńskiego w centrum Sochaczewa. W biegu wystartowało ponad 170 uczestników. 
Klub Maratończyka Aktywni Sochaczew odniósł duży sukces. Zwyciężył nasz reprezentant Tomasz Mikulski. W śróród kobiet na drugim miejscu dobiegła trenowana przeze mnie 13 - letnia Weronika Lewandowska. 
Super sprawą jest pobiec w towarzystwie głównie sochaczewskich sportowców, zarówno typowych amatorów jak i tych zajmujących się (nie koniecznie bieganiem) trochę bardziej na poważnie (choć w statusie amatora). 
Dla mnie osobiście super czas spędzony z częścią klasy sportowej z Gimnazjum nr 3 której jestem wychowawcą.  
Mam nadzieję, że takich imprez będzie coraz więcej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz