sobota, 11 lutego 2017

Mocny sprawdzian przed mistrzostwami...wyścig z "Mezo" :)

11 lutego 2017 roku w łódzkiej hali RKS odbyły się Mistrzostwa Województwa Łódzkiego Weteranów i Amatorów. W gronie weteranów wystartował Emanuel Zimny, natomiast w gronie amatorów moi podopieczni. Nielada gratką dla mnie była rywalizacja na 300 metrów w jednej serii z raperem Jackiem "Mezo" Mejerem. Laureatem m.in. Eska Music, Super Jedynki. A na pewno szerszemu gronu znanemu jako wykonawcy utworu Sacrum, czy też Aniele... do wysłuchania poniżej na końcu artykułu :) - to jest już klasyka muzyki.
Aktywna ekipa z Jackiem "Mezo" Mejerem
Swój start potraktowałem jako trening i ostateczne przetarcie przed Mistrzostwami Polski Weteranów. Wystartowałem aż w 3 konkurencjach. W kolejności 60, 600 i 300 metrach. W żadnej z nich nie wygrałem, ale z wyników jestem zadowolony i wiem że w dzień mistrzostw - będzie petarda. Rywalizację rozpocząłem od 60 metrów. Bieganie po szkolnych korytarzach dało efekt w postaci super jak na mnie wyniku 7.92...i awansowałem do finałowej szóstki. W finale uzyskałem identyczny rezultat (7.92) i zająłem ostatecznie 6 miejsce. Krótka przerwa i start na 600 metrów. W tym teście wytrzymałości i szybkości, wyszły braki treningowe spowodowane śnieżną aurą. Co za tym idzie małą ilością odcinków bieganych na treningach w tempie startowym na dystansach 150, 200, 300 czy 500m.(takie tam trenerskie rozważania)...w każdym razie wynik 1.32.99 dał mi srebrny medal. 
Troszkę odpoczynku i trzeba było stawać w bloki startowe na dystansie 300 metrów. Nogi najpierw były jak z waty a po 150 metrach jak z kamienia. Mimo to wynik 40.27 uważam za bardzo dobry. To było moje kolejne sreberko. 
W zawodach startowali również moi młodzi podopieczni.
Przed startami biegów.
W biegach na 60 metrów wystartowali wszyscy tj. Justyna Karczewska (9.53), Weronika Lewandowska (9.38), Julia Wosińska (9.47), Paulina Krokowska (10.45), Natalia Więckowska (9.70), Urszula Walisiewicz (10.37). Do ścisłego finału weszły niespodziewanie dwie Aktywne które specjalizują się w biegach średnich. Sprinterkom tym razem nie poszło. W finale ścisłym 6 osobowym 4 miejsce zajęła Weronika Lewandowska i poprawiła wynik z eliminacji na 9.30. Tuż za nią wpadła Julia Wosińska z wynikiem 9.45 (też mała poprawa w stosunku do eliminacji).
Daniel Nosarzewski wynikiem 8.98 - nie zdołał awansować do finału.
W biegach na 300 metrów najwyżej skalsyfikowana została Natalia Więckowska z czwartym rezultatem (52.32). W 300 metrówce biegały również: Justyna Karczewska (55.94), Paulina Krokowska (66.23), Ula Walisiewicz (58.70).
W biegu na 600 metrów Weronika Lewandowska była 2 z wynikiem (1.58.16).
W biegu na 1000 metrów: 6 miejsce zajął Daniel Nosarzewski (3.01.40). W rywalizacji pań Julia Wosińska była 2 z wynikiem (3.32.26).
...a teraz słuchamy...:)...a potem biegamy.... ;)
"Aniele" - Mezo feat Liber


Mezo/Tab/Kasia Wilk "Sacrum"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz