niedziela, 26 marca 2017

12 PZU Półmaraton Warszawski - mój imieninowy i jednocześnie najdłuższy bieg w 2017

26 marca 2017 roku w Warszawie odbył się po raz 12 Półmaraton Warszawski. Impreza z którą jestem bardzo zawiązany, bo uczestniczę w niej od samego początku jej istnienia. Zaliczone mam wszystkie starty. Dodatkowo półmaratoński termin przypada co roku w okolicy moich imienin lub dokładnie w ten dzień.
Po PZU Półmaratonie Warszawskim 2017
Kto śledzi moje starty czy też treningi to wie doskonale że ten bieg nie był jakimś specjalnym celem wynikowym. Biorąc pod uwagę moje czysto sprinterskie przygotowania (ostatnie 2 tygodnie) i okres nic nie robienia od Halowych Mistrzostw Polski Weteranów w Toruniu, uzyskany wynik 1:36:39 uważam za całkiem przyzwoity. Rezultat dał mi 1667 miejsce w generalce i 740 w kategorii M30. W gronie 12180 zawodników!!! wygląda przyzwoicie. 
Zrobiłem mocny trening, długie wybieganie, teraz pora wracać do codzienności i szlifowania formy pod 400 i 800 metrów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz