sobota, 17 czerwca 2017

"Dominatorzy" z Żórawski Team - czyli 3 x podium

27 czerwca 2017 roku w Piasecznie odbyły się Sztafety Maratońskie Ekiden. Zabawa polega na tym że 6 osobowy zespół pokonuje maratoński dystans 42195 metrów. Na zmianach biega się kolejno 7,195 km + 10km + 10 km + 5 km + 5 km + 5 km. Bardzo się cieszę że po raz kolejny otrzymałem propozycję biegania z sympatyczną i wesołą ekipą Żórawski Team. To nie tylko grupka składająca się z przemiłych biegaczek i biegaczy, ale też mocna solidna paka...a świadczyć mogą o tym chociażby dzisiejsze wyniki. 
Trzy ekipy Żórawski Team - Piaseczno 2017
Wszystkie trzy drużyny Żórawski Team uplasowały się na podium w swoich kategoriach. Najlepiej spisała się reprezentacja Żórawski Team dziewcząt. Dziewczyny zwyciężyły. Sztafeta męska była 2.
W dzisiejszych zawodach biegałem w Żórawski Team Mix (drużynie mieszanej) i udało się nam dobiec na 2 pozycji. Tym razem należała do mnie ostatnia 5 kilometrowa zmiana, którą udało mi się pokonać w 19.30. Co uważam za dobry indywidualny wynik biorąc pod uwagę dosyć crossową leśną trasę, oraz czysto sprinterskie przygotowanie.
Bardzo dziękuję całej ekipie za super sportowe emocje i wspólnie spędzony czas. Szefowi drużyny Jarkowi Żórawskiemu za to że zawsze pamięta o mnie w rywalizacji sztafetowej....i oczywiście polecam się na przyszłość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz