wtorek, 25 lipca 2017

Lekkoatletyka jest dla każdego - małego i dużego. Wizyta u Leśnych Skrzatów.

Wakacje, wakacjami a ja zbieram trochę nowych doświadczeń trenerskich. 25 lipca gościłem w przedszkolu Leśne Skrzaty. Po raz pierwszy miałem przyjemność pracy z grupami przedszkolnymi. Czas upłynął bardzo szybko i miło. Przedszkolaki dowiedziały się co to jest lekkoatletyka. Jakie są konkurencje lekkoatletyczne. Każdy mógł spróbować zabaw na lekkoatletycznym torze przeszkód.
Bieg przez płotki okazał się wymagającą konkurencją
Dzieci zobaczyły z bliska prawdziwy oszczep, kulę ... i bardzo chętnie startowały w biegu przez płotki.
Mam nadzieję że przez ten krótki czas spędzony w przedszkolu, udało mi się pokazać że "lekką" można się doskonale bawić. A podstawowe umiejętności nabywane dzięki "królowej sportu" (bieg, skok, rzut) są podstawą do bycia lepszym w każdej dyscyplinie sportowej. 
Lekkoatletyka jest dla każdego - małego i dużego
Oszczep cieszył się dużym zainteresowaniem
Kula wzbudziła duże zainteresowanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz