sobota, 1 lipca 2017

Srebrna 400 - Mistrzostw Polski Weteranów M35 - Kraków 1.07.2017

"Tytuły mistrzowskie łatwiej zdobyć niż obronić" - tak powiada stare sportowe porzekadło. Odnosi się ono zarówno do sportu zawodowego jak i czysto amatorskiego. 1 lipca w Krakowie podczas Mistrzostw Polski Weteranów przekonałem się o tym doskonale. W swojej konkurencji "koronnej" - 400 metrów zdobyłem tytuł Vice Mistrza Polski.
Podium Mistrzostw Polski Weteranów M35 - 400m
Do biegu podszedłem dobrze przygotowany i rozgrzany, a co najważniejsze wypoczęty. Od samego początku ruszyłem tak jak lubię na 400 metrów - czyli bez oszczędzania. Przez 380 metrów byłem pierwszy. Ostatnie 20 metrów.....nie pamiętam takiego biegu w swiom wykonaniu odceło mnie totalnie. Ciemność przed oczami, totalny "beton" w nogach....cóż wpadłem na metę jako drugi. Przegrywając ze zwycięzcą Michałem Bernardellim o 0.13. Ale cóż taki sport raz się o tyle wygrywa. raz przegrywa. Ja wiem że stać mnie jeszcze na lepsze rezultaty i mam nadzieję że w Aarhus tak się stanie. 
Tak jak wspominałem wcześniej cieszę się z "kroku do przodu". Rok temu w Opolu mistrzowski tytuł zdobyłem w 54.28. Dziś w Krakowie 53.38 dało mi tylko i aż srebro. 
Sobota była dla mnie fajnym "srebrnym" dniem. A kolejny start już 2 lipca oczywiście w Krakowie na 200 metrów...(rok temu był brąz)...co przyniesie jutro?? Na pewno walkę :)
Podium 400m - M35
1. Michał Bernardelli - Warszawa - 53.25
2. Emanuel Zimny - Sochaczew - 53.38
3. Michał Surtel - Warszawa - 54.33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz