niedziela, 27 sierpnia 2017

Roztoka - Palmiry - Roztoka - 28 km po Puszczy Kampinoskiej spacerkiem

Cieszę się że 27 sierpnia udało mi się wyskoczyć na drugą wakacyjną wycieczkę pieszą szlakami Puszczy Kampinoskiej. Zakładałem 25 km wyszło troszkę więcej - 28.75 km. Trasa okazała się bardzo malownicza, ciekawa i miejscami wymagająca. Pokonałem ją w 5 godzin i 45 minut.
Na trasie w Puszczy Kampinoskiej - długie spacery są super.
Wycieczkę rozpocząłem tradycyjnie o 6 rano. Tym razem start i meta to parking w Roztoce. Z Roztoki kierowałem się czerwonym szlakiem do Palmir. Dokładnie do cmentarza wojennego w Palmirach. Po drodze, na szlaku mijałem cmentarz Powstańców Warszawy w Wierszach. 
Do Roztoki wracałem ok. 2 km tą samą drogą by w "Karczmisku" skręcić na zielony szlak prowadzący do Roztoki. Okazał się on bardzo ciekawy gdyż wiódł przez obszary bagienne. Oczywiście był i akcent historyczny - cmentarz powstańców 1863 roku. 
Trasa w liczbach.
Przebieg 28 km trasy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz