niedziela, 27 sierpnia 2017

Toruńskie starty Aktywnych - 5 miejsce w Mistrzostwach Polski Weteranów w 3 boju sprinterskim.

26 sierpnia 2017 roku w Toruniu odbył się 39 Memoriał Grzegorza Duneckiego. W zawodach wystartowała 4 zawodników reprezentujących Sochaczew tj. Kinga Burzyńska, Agata Szymańska, Oliwia Witkowska oraz Emanuel Zimny. 
Aktywna ekipa przed 100 metrówką w Toruniu
Wszyscy wystartowaliśmy w biegach sprinterskich. Dziewczyny na dystansach 100 i 200 metrów. Ich starty jak na razie to sprawdziany, lekkoatletyczne "przetarcia" i przede wszystkim zabawa przed "krótką sztafetą" którą chciałbym wkrótce wystawić.
Dla mnie zawody w Toruniu to Mistrzostwa Polski Weteranów M35 w 3 boju sprinterskim. Rok temu byłem pierwszy (bo się dobrze przygotowałem). W tym sezonie startowym po Mistrzostwach w Aarhus już odpuściłem treningi i totalnie wyluzowałem. Efekt 5 miejsce. W sumie nic więcej nie mogłem od siebie wymagać. Jak się nie trenuje pod kontem specjalistycznym to się nie ma wyniku. Teraz odpoczynek (oczywiście czynny i pojawi się kilka zabawowych startów) Od listopada ciężka praca do Halowych Mistrzostw Polski, a może Halowych Mistrzostw Europy w Madrycie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz