sobota, 7 października 2017

Mistrzostwa Polski Amatorów w biegu na 1 milę. AWF Warszawa 7.10.2017

Przygotowania do sezonu halowego rozpocząłem w zeszłym tygodniu. Kilka treningów, parę eksperymentów, a przede wszystkim zmiany w przygotowaniu. Większa ilość szybszych i dłuższych wybiegań. Wspaniała okazja na taki trening w warunkach startowych nadarzyła się 7 października 2017 podczas Mistrzostw Polski na 1 milę.
Przed biegiem na 1 milę.
Zawody odbyły się na obiektach AWF Warszawa. Wystartowało 258 zawodników podzielonych na 17 serii biegowych. Wystartowałem w serii 9. Udało mi się wygrać ten bieg. W klasyfikacji łącznej zostałem sklasyfikowany na 56 pozycji z czasem 5.31.94. 
Oczywiście czas głowy nie urywa. Jest jeszcze dużo do poprawy. Po raz pierwszy zadowolony jestem z biegu na średnim dystansie - w swoim wykonaniu. Choć to nie było to czego oczekiwałbym od siebie.
Zapraszam do obejrzenia fragmentu mojej serii:
Seria 9. Mistrzostwa Polski Amatorów w biegu na 1 milę: 7.10.2017




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz