niedziela, 10 grudnia 2017

5 medali Aktywnych na Mistrzostwach Grodziska Mazowieckiego w skoku wzwyż i pchnięciu kulą

9 grudnia 2017 roku w Grodzisku Mazowieckim odbyły się I Otwarte Mistrzostwa Grodziska w skoku wzwyż i pchnięciu kulą. Czteroosobowa ekipa Aktywnych przywiozła aż 5 medali. W tym 3 tytuły mistrzowskie i 2 vicemistrzostwa. O naszą siłę stanowili kulomioci z klasy sportowej 2b gimnazjum w SP 7 Sochaczew, w której to klasie mam zaszczyt być wychowawcą. :) Poniżej zdjęcia i filmy.
Reprezentacja aktywnych w I Mistrzostwach Grodziska Mazowieckiego
W kategorii młodziczek (U16) w pchnięciu kulą zwyciężyła Martyna Orlińska.
Martyna Orlińska nr. 1.

Aktywni młodzicy (U16) w pchnięciu kulą zajęli dwa najwyższe miejsca na podium. Zwyciężył Łukasz Łukaszyk, drugi był Konrad Mielczarek.
Łukasz - nr1 i Konrad nr2.
Będąc tuż po chorobie, a korzystając z możliwości halowego startu zadebiutowałem oficjalnie w skoku wzwyż i pchnięciu kulą. 20 lat trenowania lekkiej atletyki i pierwszy start w życiu (w tych konkurencjach) całkiem fajnie wypadł. Zwyciężyłem w skoku wzwyż. Wynik 145 cm głowy nie urywa. Ale biorąc pod uwagę że skakałem ni to nożycami, ni to przerzutem to jest nieźle. (wkrótce będzie film - ocenicie pośmiejecie się ;) ). W pchnięciu kulą tą najcięższą 7.26 kg - ja chuchro 7,69m). Ogólnie dobrze, ale chce już biegać :), choć na pewno nie był to ostatni start w konkurencjach technicznych.
W kuli zająłem niespodziewnie 2 miejsce

W debiutanckim skoku wzwyż 1 miejsce

Pchnięcie Konrada
Pchnięcie Martyny
Pchnięcie Łukasza
Pchnięcie Masters - Emanuel Zimny
Skok wzwyż Masters - Emanuel Zimny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz