sobota, 6 stycznia 2018

Parkingowa sztafeta 5x2km - towarzysko, zabawowo - fajnie

Tradycyjnie 6 stycznia na parkingu Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie odbyły się biegi sztafetowe 5x2 kilometry. Rywalizować można było w trzech kategoriach tj. mężczyzn, kobiet i drużyn mieszanych. Do stolicy pojechała grupa Aktywnych Sochaczew w składzie: Weronika Lewandowska, Aleksandra Abka, Justyna Karczewska, Sławomir Lewandowski i Emanuel Zimny.
Sztafeta Mix Aktywnych Sochaczew
Jak widać na załączonym obrazku startowaliśmy w mix. Mieliśmy chyba jedną z najmłodszych średnią wieku, ale biegało się całkiem nieźle. Przede wszystkim zabawowo i na wesoło. Dystans 10 kilometrów pokonaliśmy w 45 minut. Nie dało nam to żadnego wysokiego miejsca ale nie o zdobycze w naszym wypadku chodziło...ot taka biegowa przygoda na rozpoczęcie roku...za tydzień też jeszcze zabawowo w Biegu WOŚP - potem już poważniejsze starty.

Jeśli chodzi o mnie to wiem że zrobiłem błąd. Wciąż jestem na kontuzji, wczoraj był pierwszy dzień bez bólu "dwójki". Dziś na truchtaniu było ok. Na starcie trochę pobolewało. Mam nadzieję że nie przegiąłem zbytnio. W każdym razie teraz kolejny tydzień bez szybkiego biegania i praca głównie na siłowni. Mam nadzieję że towarzyski bieg WOŚP za tydzień otworzy mi drogę do ponownego szybkiego biegania. 
Wiem jedno ten dzisiejszy start mnie podbudował i dał nadzieję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz