sobota, 24 lutego 2018

Mistrzostwa Polski Masters 2018 - tym razem bez medalu

24 lutego 2018 roku w Toruniu odbyły się 27 Mistrzostwa Polski Masters. Startowałem w tego typu zawodach po raz trzeci. Po dwóch bogatych latach przyszłą pora posuchy. Startowałem w jednej konkurencji tj. 800 metrach. Do domu wracam bez medalu, za to w dobrym humorze i pomysłami na przyszłość. Zarówno startową jak i treningową.
Po toruńskiej 800 :)
Cóż można na świeżo od razu po biegu napisać. Po prostu się nie udało, po prostu po nawet dobrych 300 metrach ból dalej nie pozwolił na nawiązanie walki z silnymi rywalami. Bieg ukończyłem na ostatniej 6 pozycji. Czas - nie wiem czy jest sens o nim wspominać ale 2.21.10.
Nie pozostaje mi nic innego jak dokończyć przygotowania do Madrytu. Choć na pewno to już będzie raczej wycieczka niż walka na jaką się nastawiałem.
Najważniejsze to wyleczyć się, odpuścić sezon letni. Zrobić 100% regeneracji...i w spokoju szykować się na Mistrzostwa Świata Masters w Toruniu. 
Pierwsza trójka 800 metów Masters 35:
1. Bartosz Porzuczek - 2.04.71
2. Robert Sobczak - 2.09.22
3. Mariusz Kotelnicki - 2.10.92
6. Emanuel Zimny - 2.21.10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz