piątek, 6 lipca 2018

Mistrzostwa Polski Masters 2018 oraz starty młodziczek

Dwa dni 30 czerwca i 1 lipca to Mistrzostwa Polski Masters w Toruniu. W zawodach oprócz mnie startowały poza konkursem dwie młode zawodniczki KM Aktywni Sochaczew Kinga Burzyńska i Weronika Lewandowska.
Na stadionie Duneckiego w Toruniu.
O własnych startach mogę powiedzieć tylko tyle że się odbyły. Brak konkretnej pracy treningowej spowodowanej po prostu potrzebą odpoczynku sprawił że wyniki znacznie odbiegały od tych z lat poprzednich. Wystartowałem w sprintach na 100 i 200 metrów. 
W pierwszym biegu na 100 metrów byłem 10 z wynikiem 12.89. Bieg na 200 metrów to rezultat 25.53 i pozycja 8.
Fajnie pobiegły (choć lekko przeziębione) Kinga Burzyńska na 100 metrów i Weronika Lewandowska - 800 metrów. Dziewczyny potwierdziły wynikami swoją dobrą formę, któą szlifować będziemy już wkrótce na obozie sportowym w Pucku. 
Kinga 100 metrów pokonała w 13.86 sek. Weronika dystans 800 metrów przebiegła w 2.35.97.

Kolejne starty po obozie.

Sam start tylko mi udowodnił że muszę po prostu odpocząć i zamierzam robić to czynnie startując w konkurencjach w jakich jeszcze mnie nie widzieliście :) - ale o tym poczytacie wkrótce. 
Wynik jest ważny ale grunt to zabawa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz