czwartek, 3 sierpnia 2017

Dziękuję za Aarhus 2017 - będę walczył dalej. Droga do bycia najlepszym rozpoczyna się ;)

Aarhus - piękne duńskie miasto które rozpaliło mój sportowy apetyt. Spędziłem w nim bardzo mało bo tylko 4 dni i to okazało się za krótko. Podsumowując mój występ było wszystko, brakło tylko wypoczynku. Na przyszłe zawody będę musiał być przygotowany lepiej logistycznie. W Aarhus nie próżnowałem, wróciła stara pasja robienia zdjęć. 
Teraz pora na zasłużony odpoczynek, bo 16 miejsca w Europie, jak na początek weterańskiej "kariery" nie rozpatruje w kategorii "tragedia". Mogę stanąć przed lustrem i powiedzieć "Dałeś z siebie max, tego dnia lepiej być po prostu nie mogło".
Na stadionie w Aarhus 2017r.
Udaję się na krótki odpoczynek od biegania :) ...i już rodzi się myśl...by wystartować na Halowych Mistrzostwach Europy w Madrycie 2018 r. Więc do dzieła.
A teraz zapraszam do obejrzenia finały 400 metrów kobiet i mężczyzn. Dwa filmy przedstawiają jak z ulubionym przeze mnie 400m dystansem walczą najlepsze 8 od najmłodszych 35 latków do 90 - latków :)
Mistrzostwa Europy Weteranów - Finały 400m kobiet od 35 do 85 lat.

Mistrzostwa Europy Weteranów - Finały mężczyzn od 35 lat do 90 i starszych.
Linki do zdjęć które wykonałem:

Zapraszam w dalszym ciągu do śledzenia bloga - wkrótce rusza akcja "Hala Madryt 2018".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz