piątek, 23 lutego 2018

Hala Madryt 2018 - tydzień 22 - Zapowiedź Mistrzostw Polski Masters - Coś się kończy, coś zaczyna

Los potrafi być przewrotny. Rok temu (2017) o tej porze wyruszałem do Torunia z myślą o obronie tytułu Halowego Mistrza Polski Masters M35 na 400 metrów. Udało się a nawet wpadł bonus w postaci brązu na 60 metrów.
Teraz, a konkretnie jutro (24.02) marzę by tylko szczęśliwie ukończyć 800 metrów. 
Tytułu mistrzowskiego nie obronię, ale zawsze zdobędę nowe doświadczenie.
Jeszcze półtora miesiąca temu żyłem nadzieją i mega przygotowaniami do Mistrzostw Polski. Ta impreza miała być konkretnym sprawdzianem przed Mistrzostwami Europy w Madrycie. Niestety źle oceniłem swoje siły. Za bardzo chciałem mieć dobry wynik, przedobrzyłem z treningami (zresztą do prześledzenia na blogu). Posypało się zdrowie i pojawiła się kontuzja. Niestety jej konsekwencje odczuwam do teraz. W Mistrzostwach Polski zamierzałem połączyć dwa trudne dystanse tj. 800 i 400 metrów. Ze względu na jeszcze nie 100% sprawność i zaległości treningowe spowodowane kontuzją. Podjąłem decyzję - biegnę tylko 800m. 
Jakie mam doświadczenie na tym dystansie w sporcie Masters - żadne konkretne. Dwa lata temu w Opolu (na otwartym stadionie) byłem czwarty na mistrzostwach Polski. Poza tym dystans ten biegałem na jakichkolwiek zawodach tylko 9 razy. Życiówka z lat młodości (chyba 2001 rok) 1.54....teraz jedna wielka niewiadoma X.
Niewiadomą X potęguje to że dziś miałem rwaną ósemkę i co by niebyło osłabienie organizmu dodatkowe będzie. 
Jedyny plus - niespodzianka od żony. Do Torunia nie będę jechał jutro rano przed startem. Ufundowała nocleg ;) więc chociaż się wyśpię :)
I tyle w kontekście startu... jedno jest pewne - na pewno dobrze będę się bawił i nagadam się do bólu z pozytywnie zakręconymi ludźmi.
Chętni zapraszam na relację z Torunia live w linku:

Poza tym w tym tygodniu trochę się poruszałem:

19.02.2018 (poniedziałek) - Wolne

20.02.2018 (wtorek) - Trening 110: Siłownia bieg z narastającą prędkością przez 25 minut i oczywiście trochę ćwiczeń siłowych.

21.02.2018 (środa)- Trening 111: Dobra rozgrzewka i 300-600-300. Tempo głowy nie urywa. Nogę czułem tak jak nie trzeba. Czasy 55-1.54-51 na przerwach 6 minut. (Wyniku na MP z tego nie będzie)

22.02.2018 (czwartek) - wolne

23.02.2018 (piątek) - wolne

24.02.2018 (sobita) - MISTRZOSTWA POLSKI MASTERS i ???????

25.02.2018 (niedziela) - wolne



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz