sobota, 6 lutego 2016

Halowy rekord Polski na 300m - udało się...

6.02.2016 rok do tego jedno z najładniejszych miast w Polsce i bez wątpienia jedna z najleprzych w Europie hal lekkoatletycznych. Dla mnie super dzień i bardzo dobe dwa biegi. W jednym z nich tj. na 300 metrów poprawiłem 23 - letni halowy rekord Polski weteranów w kategori M35 (35-39 lat).
W akcji na 60 i 300 metrów. - film
Na 300 halowy rekord Polski weteranów M35


Na rozgrzewkę wystartowałem na 60 metrów. Prognozowałem że, jeśli pobiegnę poniżej 7.80 to bardzo realne stanie się ustanowienie rekordu Polski na 300 metrów. Sześćdziesiątka wyszła minimalnie poniżej moich oczekiwań - 7.82, udało mi się nawet wygrać serię biegową. Najważniejsze że po przekroczeniu mety czułem, że to jeszcze nie była max prędkość (zawsze miałem problemy na tych najkrótrzych sprinterskich biegach) i jest duży zapas. 
300 metrów poszło już jak trzeba. W serii byłem drugi a czas 38.36 jest nowym halowym rekordem Polski weteranów M35. Poprzedni rekord wynosił 39.14 i należał do Tadeusza Pietrzaka, został osiągnięty 13.02.1993 roku.
Jeden z planów na 2016 rok zrealizowany. 
Teraz mogę spokojnie szykować się na XXV Halowe Mistrzostwa Polski Weteranów które odbędą się w Toruniu 12 marca 2016. Oczywiście celuję w złoto na trochę dłuższym dystansie 400m. Dołożę wszelkich starań by debiutancki rok w weteranch przywitać halowym rekordem Polski na 400 metrów. Do złamania jest 51.47 nabiegane przez Piotra Klimczaka 24.03.2015 roku. Wynik przy dobrze rozplanowanym treningu jak najbardziej realny dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz