sobota, 20 lutego 2016

Starty na 3+ - IV Halowy sprawdzian PZLA

20 lutego 2016 roku w Spale odbył się IV Halowy Sprawdzian PZLA. Ze względu na przygotowania do Halowych Mistrzostw Polski Weteranów, postanowiłem w nim wystartować. Cały poprzedni tydzień upłynął pod znakiem treningu siłowego i tempowego. To "zamulenie" dało się odczuć w biegach na 60 i 200 metrów. Pobiegłem niestety trochę poniżej swoich oczekiwań.
Po startach w Spale raczej nie miałem humoru.
Odcinek 60 metrów pokonałem w 7.90 (planowałem ok.7.75), 200 metrów - 25.11 (planowałem zakręcić się koło 24 w najgorszym przypadku minimalnie złamać 25).
Cóż tym razem się nie udało. Ale praca na pewno nie poszła na marne i mocno wierzę że za tydzień  po dobrej regeneracji i pobudzeniu szybkości, podzielę się lepszymi informacjami ze swojego startu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz