piątek, 1 kwietnia 2016

Kolejna walka o mistrzowski tytuł na 400m "lotne na podbiegu" już 2 kwietnia 2016r.

3 kwietnia 2016 roku w Warszawie odbędzie się 11 PZU Półmaraton Warszawski. Dla mnie impreza wyjątkowa. Jestem z nią (mam zaliczone wszystkie starty) od samego początku czyli od 2006 roku. To w nim nabiegałem swoją życiówkę 1:18:37 w 2011 roku. Rok temu jubileuszowy start miałem nawet za darmo. W tym przełomowym dla mnie "weterańskim" 2016 miał być to start pod tytułem "sztuka dla sztuki" ale....
Po raz jedenasty założę numer w Półmaratonie Warszawskim tym razem w walce o "Mistrzostwo na 400 metrów".
... jeden ze sponsorów technichnych - firma adadidas, wykorzystując profil trasy biegu, postanowiła zrobić podczas biegu Mistrzostwa Polski w Podbiegu.
O co chodzi???!!!
To proste...na 19 kilometrze trasy znajduje się wymagający 400 metrowy podbieg ulicą Belwederską. Przed i tuż po podbiegu zostaną umieszczone dodatkowe punkty pomiaru czasu. 
Nie pozostaje mi nic innego jak przyjąć wyzwanie i przebiec jak najszybciej odcinek między matami. Mój ulubiony i koronny dystans 400 metrów, do tego podbieg (który znam z poprzednich edycji), a przede wszystkim zakwasy i zmęczenie po 19 kilometrach biegu...nic innego jak tylko "biec w trupa" i walczyć z tym wszystkim i upływającym czasem :)
Trzymać kciuki - moc będzie potrzebna. 
PS. Jeśli chodzi o sam półmaraton to biorąc pod uwagę moje priorytety stadionowe i Mistrzostwa Polski Weteranów w lipcu to planuję spokojny bieg w granicach 1:45:00.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz