sobota, 15 sierpnia 2020

Dwa złote medale Europa Masters w Lovosicach (Czechy)

15 sierpnia 2020 roku wystartowałem w międzynarodowych zawodach dla lekkoatletycznych mastersów - "Europa Masters" rozgrywanych w czeskich Lovosicach. W międzynarodowym towarzystwie udało się zdobyć dwa złote medale w biegach na 400 metrów oraz 400 metrów przez płotki. 

Zawody odbywały się w upalnych warunkach. Nie spodziewałem się tak wysokich lokat, tym bardziej że dzień wcześniej zrobiłem wycieczkę biegową na szczyt Szrenicy. Wyniki nie powalają z nóg ale 57.04 na 400 i 1.11 na 400 przez płotki pozwoliło na zdobycie złotych medali.

Duże rezerwy są zwłaszcza w biegu 400 przez płotki. Ten dystans biegałem dopiero trzeci raz w życiu. (poprzednie starty były za czasów juniora 20 lat temu). Bardzo mi się podoba i pasuje mi ta dyscyplina całkiem możliwe że za rok w kategorii M40 bardziej na niej się skupię.

A kto ma ochotę pobiegać (potrenować)  w KM Aktywni Sochaczew w szczególności młodzież - to proszę o kontakt tel. 697296626 lub Messenger - Emanuel Zimny

3 komentarze:

  1. Brawo Emek! grunt to ciągły rozwój, a wyniki są słodkim dodatkiem. Oby tak dalej to sport pozostanie na całe życie - 400m ppł. to również piękna dyscyplina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Masz rację wyniki to efekt uboczny przyjemnej pracy. Tego się trzymam. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki. Masz rację wyniki to efekt uboczny przyjemnej pracy. Tego się trzymam. Pozdrawiam.

      Usuń