sobota, 26 czerwca 2021

Debiut Julii w Mistrzostwach Polski Seniorów. Nowy rekord życiowy Aktywnej sprinterki.

Rywalizacja na najwyższym poziomie jest największym sprawdzianem danego zawodnika. Takiego właśnie sprawdzianu dokonała podczas 97 Mistrzostw Polski Seniorów w Poznaniu Julia Skomiał.

"Niezmiernie cieszy fakt że dobrze zrealizowany plan treningowy przyniósł efekt w postaci rekordu życiowego na tej kluczowej seniorskiej imprezie. Wynik uzyskany przez trenowaną przeze mnie zawodniczkę KM Aktywni Sochaczew to 12.63 (przy wietrze +1.1 m/s) i jest to rekord życiowy poprawiony o 0.11. 
Jesteśmy niesamowicie zadowoleni nie tylko z wyniku ale i z możliwości rywalizowania w gronie 40 najszybszych polskich sprinterek. Zawody kończymy z 34 miejscu w super nastrojach i znakomitą motywacją do dalszej treningowej pracy. Jestem dumy i bardzo zadowolony z tego że dzięki znakomitym startom Julii mogłem zadebiutować jako trener na Mistrzostwach Polski Seniorów." - podsumował start Julii trener Emanuel Zimny. 

Sama Julia również nie kryła radości po starcie: "Jestem bardzo szczęśliwa z poprawy rekordu życiowego. W końcu poszło wszystko tak jak chciałam. Sprawdziła się pogoda, temperatura i wiatr - super - tylko biegać i bić rekordy życiowe. Czułam się tego dnia silna, zrelaksowana i zmotywowana. Dziękuję bardzo swoim rodzicom za wsparcie jakie zawsze od nich otrzymuje, przyjaciołom i osobą na które zawsze mogę liczyć, mojemu trenerowi za przygotowanie do tego sezonu. Dużej otuchy przed biegiem i dodatkowego wsparcia dały mi Klaudia Adamek (aktualna vicemistrzyni Polski, tegoroczna Mistrzyni Świata w sztafecie 4x200 i vicemistrzyni Świata w sztafecie 4x100m, złota medalistka Drużynowych Mistrzostw Europy) oraz Ada Gąsior (brązowa medalistka Mistrzostw Polski U20, reprezentantka Polski na zbliżające się Mistrzostwa Europy U20). Rozmowa z nimi i wspólnie spędzony czas znakomicie wpłynęły na moje samopoczucie i podejście do startów, zarówno tego na mistrzostwach seniorów jak i tych w których będę startować w przyszłości.  Jestem bardzo szczęśliwa i podbudowana na kolejne starty". 

Warto zaznaczyć że był to pierwszy w historii Klubu Maratończyka "Aktywni" Sochaczew start zawodnika na Mistrzostwach Polski Seniorów PZLA - jest to najwyższa rangą impreza sportowa w Polsce. 

Zapraszamy na bezpłatne treningi kontakt tel. 697296626.

KM Aktywni Sochaczew działają bez zbierania jakichkolwiek składek od uczestników zajęć lekkoatletycznych. Pomoc czerpiemy z dotacji Urzędu Miasta Sochaczew oraz programu Lekkoatletyka dla Każdego. 
Osoby/firmy które chciałyby dodatkowo wspomóc działającą sekcję młodzieży KM Aktywni Sochaczew prosimy o przelanie dowolnej kwoty na konto klubu.
72 1240 1822 1111 0010 3799 6896 - tytułem "wpłata na sekcję młodzieżową". Pozyskane w ten sposób fundusze wykorzystane zostaną tylko i wyłącznie do dofinansowań wyjazdów na zawody, opłat startowych, sprzętu treningowego lub pomogą w dofinansowaniu obozu sportowego. 
Do współpracy zapraszamy również firmy małe i duże zainteresowane reklamą w zamian za zakup sprzętu sportowego dla zawodników. Kontakt mailem: ezimny1981@gmail.com.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz