sobota, 17 czerwca 2017

"Droga do Aarhus 2017" - tydzień 14 (11.06 - 17.06) - Ładowanie akumulatorów

Pomalutku klaruje się sytuacja z formą, jak na razie tą wypracowywaną na Mistrzostwa Polski Weteranów. Już tylko 2 tygodnie do tego ważnego krakowskiego sprawdzianu. Ten tydzień skupiłem się na wypoczynku i sile. Pozwoliłem sobie na małą zabawę czyli sympatyczne 5 km w sztafecie maratońskiej w Piasecznie. Jakoś pozytywnie się to układa - czuję głód szybkich tempówek. No i... opłaciłem wpisowe na 400 m w duńskim Aarhus.
Po sztafecie Ekiden w której z Żórawski Team Mix zdobyliśmy II miejsce

Trening 92 - 11.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 44 dni.
Tylko leciutkie rozruszanie mięśni, skipy i krótkie przebieżki na odcinkach 40 metrów. Troszkę pobolewa udo (nie znam przyczyny) postanowiłem trochę odpuścić i nie przeginać.

Trening 93 - 12.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 43 dni.
Poniedziałek - początek tygodnia rozpoczynam siłownią. Wykonałem kilka ćwiczeń na obwodzie stacyjnym. Było trochę dynamiki na sztandze. Wydaje mi się że już wszystko wraca do normy. Cięższy okres już chyba przemija.

Trening 94 - 13.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 42 dni.
Postanowiłem jeszcze zostać przy sile. Wybrałem się do Puszczy Kampinoskiej - mojej oazy spokoju, miejsca gdzie najlepiej się koncentruję. Wykonałem tam kilka podbiegów 60 metrowych bardzo stromych.

14.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 41 dni.
Dzień wolny. Uczestniczyłem jako sędzia w zawodach lekkoatletycznych o Puchar Burmistrza Miasta Sochaczew.

Trening 95 -  15.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 40 dni.
Stało się opłaciłem wpisowe na Mistrzostwa Europy. Wieczorem planowałem stadion, ale jednak wybrałem jeszcze troszkę biegowej pracy w Puszczy Kampinoskiej. Wykonałem 5 serii ok 40 metrów łagodnych podbiegów skipem A i wieloskokiem. Fajnie - czuję że forma wraca.

Trening 96 - 16.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 39 dni.
Biorąc pod uwagę moje weekendowe starty (oczywiście zabawowe) na 5 km w Sztafecie Ekiden w Piasecznie. Wykonałem na siłowni tradycyjny obwód stacyjny. Pracowały wszystkie grupy mięśniowe. Troszkę dynamiki na sztandze też oczywiście było.

Trening 97 - 17.06.2017 - Do Mistrzostw Europy Weteranów 38 dni
Trening to nic innego jak troszkę dłuższe wybieganie bo 5 kilometrowe. Wszystko w zawodach Ekiden w Piasecznie w któych z ekipą Żórawski Team Mix zajęliśmy 2 miejsce.
Do głównego sprawdzianu na Mistrzostwach Polski Weteranów - już tylko 2 tygodnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz