sobota, 8 grudnia 2018

Koniec i początek - koło zamyka się. 3 Drużynowe Mistrzostwa Polski Masters.

8 grudnia 2018 w Arena Toruń odbyły się 3 Drużynowe Halowe Mistrzostwa Polski Masters. W zawodach tych uczestniczyłem wspólnie z młodszymi zawodniczkami KM Aktywni Sochaczew.
Aktywna drużyna w trakcie zawodów.
Zawody te miały dla nas podwójne znaczenie. Z jednej strony pomału zamykamy rok startowy, z drugiej już trzeba sprawdzać formę przed zawodami halowymi. Zaczną się one jak zawsze w styczniu. 
Dziewczyny próbowały sił w pchnięciu kulą oraz biegach na 60 i 200 metrów. 
Najcenniejszy dla nas wynik padł w pchnięciu kulą. Martyna Orlińska w swojej najlepszej próbie posłała sprzęt na odległość 10.44. Tym samym poprawiła swój poprzedni rekord życiowy aż o 164 cm. Jest to ogromy postęp w tej konkurencji. 
W konkurencjach biegowych dziewczyny przecierają biegowe szlaki. Tu szczyt formy ma nastąpić w lutym. Na razie rozpędzają się i zdobywają cenne doświadczenie. 
Kinga Burzyńska w biegu na 60 metrów uzyskała wynik 8.70, Weronika Lewandowska 9.03, Justyna Karczewska 9.39.
W biegu na 200 metrów wynik Kingi to 29.24, Weroniki - 30.46 i Justyny 33.29. 
Dziewczyny startowały poza konkursem. 
W 3 Drużynowych Mistrzostwach Polski Masters wystartował trener ekipy - Emanuel Zimny. Rywalizowałem w kategorii M 35 w biegach na 60 i 800 metrów. 
Zawody te to dla mnie pierwszy, bardzo ważny mały kroczek do Halowych Mistrzostw Świata Masters 2019. W końcu nabrałem wiary w siebie, co ważne po kontuzji nie ma śladu, a ja wracam na właściwy biegowy tor. 
W biegu na 60 metrów byłem 1 z wynikiem 7.98. (kat. M35) Natomiast w "nowości" jaką sobie zafundowałem czyli biegu na 800 metrów dotarłem do mety na 3 pozycji  (kat. M35) z wynikiem 2.14.91. 
Co prawda do czasów moich planów i marzeń jeszcze duuuużo brakuje ale czuje i wiem po sobie że jestem coraz mocniejszy. Po roku 2018 (styczeń - sierpień) który to był dla mnie sportową porażką znowu staje na nogi i odzyskuję chęci do biegania. 
Niebawem kolejne nasze starty. Zapraszam do śledzenia bloga i Instagrama "emek_w_biegu". 
Jeśli ktoś chciałby wspomóc nasze sportowe przedwsięzięcia bardzo proszę o kontakt mailowy: ezimny1981@gmail.com

Kolejne ciekawe starty już niebawem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz