czwartek, 7 marca 2019

Gala Sportowa w Sochaczewie - super chwile niezapomniane wrażenia

7 marca 2019 roku na zawsze zapisze się w mojej trenerskiej historii na zawsze bardzo pozytywnymi wydarzeniami. Tego dnia moje zawodniczki wygrały Plebiscyt Najpopularniejszego Sportowca Roku 2018 ale mieliśmy też inne miłe akcenty.
Ekipa Aktywnych Sochaczew na Gali Sportu
Zacznę od największego sukcesu. Bez wątpienia jest nim zwycięstwo w Plebiscycie dwóch trenowanych przeze mnie dziewczyn tj. Kingi Burzyńskiej i Weroniki Lewandowskiej. Ogromnie cieszy mnie fakt że w długiej historii sochaczewskiego plebiscytu po raz pierwszy wygrały lekkoatletki. Jestem ogromnie dumny i zadowolony że ich wyniki i nasza wspólna nieraz bardzo trudna praca została doceniona i wynagrodzona. Na pewno nie spoczniemy na laurach i będziemy iść dalej. Stawiać sobie nowe, coraz trudniejsze cele i zadania. 
W imieniu swoim i dziewczyn bardzo dziękuje za oddane głosy te SMS i w kuponach gazety Express Sochaczewski. Trzymajcie za nas kciuki i dalej kibicujcie. 
Niezmiernie cieszy fakt że w zajęciach lekkiej atletyki w KM Aktywni Sochaczew uczestniczy coraz więcej młodzieży, a sochaczewska lekkoatletyka staje się coraz silniejsza. Mam nadzieję że sukcesy dziewcząt będą iskrą która rozpali lekkoatletyczny pożar. 
Chociaż "królowa sportu" to raczej dyscypliny indywidualne widać niesamowite wsparcie koleżanek/kolegów z całej ekipy. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. 
W Gali brały udział również dwie najstarsze zawodniczki które mam zaszczyt trenować Justyna Karczewska i Martyna Orlińska
Jako trener dziękuje również rodzicom wszystkich zawodników za okazywaną pomoc i wsparcie oraz wyrozumiałość że czasem "urwę z lekcji", "wyrwę na zawody", "przymuszę do treningu" - no ale cóż taka moja rola ;)
Miłym akcentem było wyróżnienie przez Urząd Miejski w Sochaczewie - Jana Kocimskiego oraz mnie za wyniki w sporcie jakie osiągnęliśmy na szlakach i stadionach w całej Polsce i nie tylko. Fajnie odebrać nagrodę z rąk legendy polskiego sportu Andrzeja Suprona.

Torcik super - "łapanie" wprawy w krojeniu ;)

Z "Diablicami"

Nagroda odebrana z rąk Andrzeja Suprona

Selfiaczek z Panem Posłem Maciejem Małeckim 

Film z ogłoszenia wyników



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz