wtorek, 1 stycznia 2019

15 Krakowski Bieg Sylwestrowy

Przełom każdego roku to Biegi Sylwestrowe lub Noworoczne. W 2018 roku po raz pierwszy uczestniczyłem w Krakowskim Biegu Sylwestrowym. 
Krakowski Bieg Sylwestrowy
Choć krakowski bieg organizowany był po raz 15, ja wystartowałem w nim po raz pierwszy. Do wyboru były dwa dystanse 5 lub 10 kilometrów. Obydwa wiodły po krakowskim Starym Mieście. Wybrałem dystans krótszy. Pięć kilometrów to w chwili obecnej najlepszy z najdłuższych dystansów dla mnie. 
Dystans pokonałem w 19.31 minut (oczywiście miałem apetyt na lepszy wynik ale ten też mnie cieszy). W gronie 1063 zawodników startujących na 5 km zająłem 30 miejsce, więc tragicznie to nie wygląda.
Fajne zakończenie 2018 roku w starej stolicy Polski. Teraz już jestem myślami przy startach halowych zarówno własnych jak i moich zawodników. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz