poniedziałek, 21 stycznia 2019

Spalski "Dzień Konia" Sprawdzian kontrolny 20.01.2019

20 stycznia 2019 roku odbył się pierwszy w tym roku sprawdzian kontrolny organizowany przez PZLA. W tym halowym mitingu rozgrywanym w Spale miała startować trójka KM Aktywnych Sochaczew. Ostatecznie wystartowałem tylko ja (Emanuel Zimny) i Weronika. Martyna niestety musi wyleczyć kontuzję. Zawody stały na wysokim poziomie, a ja uzyskałem bardzo pozytywnie zaskakujące wyniki. Co dobrze wróży w kontekście Mistrzostw Świata Masters.
Na zawodach w Spale.
Zaczęło się od rywalizacji kobiet. Tu do rywalizacji na 60 i 400 metrów stanęła Weronika Lewandowska. W obydwu biegach musiała rywalizować z dużo starszymi i bardziej doświadczonymi zawodniczkami. W gronie 70 rywalek na 60 metrów zajęła 63 miejsce (w swojej serii 8). Z wynikiem 8,80 sek. Co jest tylko 0,02 setne słabszym rezultatem od jej rekordu życiowego. 
Znacznie lepiej (choć nie była zadowolona z tego startu) poszło Weronice na 400 metrów. Wygrała swoją serię biegową. W gronie 12 startujących była 7. Z rezultatem 1.06.39. Jest jeszcze dużo do urwania z tego wyniku.
Kolejny "maraton startów" zrobił sobie trener KM Aktywni Sochaczew Emanuel Zimny. Co prawda miejsca odległe ale wyniki znakomite (jak na niemal roczną przerwę i lekki trening jaki obecnie robię).
Pobiegłem aż w 3 biegach w mniej więcej godzinnych przerwach. Zacząłem od 600 potem 400 i zakończyłem 200. 
Na 600 metrów cel był jeden poprawić zeszłotygodniowy wynik z Warszawy (1.37...) i poprawiłem, i to jak. Fajnie ułożył mi się ten bieg od początku i efekt końcowy 1.31.60 !!! tylko 0,78 słabszy od mojego rekordu życiowego !!! W serii byłem 8. Ogólnie 28 na 38 startujących (dużo młodszych chłopaków 15-20 latków).
W nogach był "totalny beton" przed 400 metrów - cel połamać minutę. I kolejna sensacja wynik 55.54. Znakomity czas który może dawać medal Mistrzostw Polski Masters. W serii byłem 2. Ogólnie 14 na 22.
Na zakończenie bardzo fajna 200 w gronie kolegów Mastersów. Cel zakręcić się ok.28 sek... i znowu bomba...25.86 w serii 2. Ogólnie 53 na 57.
Biorąc pod uwagę że startowałem głównie z juniorami, młodzieżowcami i seniorami to naprawdę bardzo dobre wyniki w kategorii Masters.
Za tydzień działamy znowu. Liczna ekipa KM Aktywni Sochaczew planuje starty na AWF Warszawa. Będzie się działo będzie owocnie.

Przypominam o głosowaniu i proszę o SMS-y w Plebiscycie Sportowca Roku na Weronikę i Kingę. NR 71601 SMS o treści SR.1 (koszt 1.23 z VAT).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz